Aflați ce este CPM și cum este folosit în bugetarea online
SCAMMERII RUSI au incercat sa-mi dea SCAM din nou
Cuprins:
- Definiția CPM
- Impresie
- Cum CPM defalcă costul publicității pe site-ul dvs.
- Cum și unde să obțineți traficul publicitar CPM
Dacă doriți să cumpărați spațiu de publicitate online, veți intra rapid în termenul CPM. Este un termen folosit de industrie pentru a vorbi despre costurile pentru "afișări de anunțuri" și este de departe cea mai comună unitate de măsură utilizată în publicitatea digitală. Este, de asemenea, cel mai comun mod de a cumpăra și vinde spațiu publicitar digital.
Definiția CPM
CPM reprezintă Costul Mille și este un alt mod de a spune costul pe mie. În acest caz, 1000 de afișări pe un site web. Nu trebuie confundat pentru alți termeni asemănători, dar diferiți, inclusiv CPC (Cost pe clic) și CPA (cost pe acțiune / achiziție).
Impresie
Câteodată cunoscut sub numele de vizualizare sau de afișare a anunțului, o afișare a anunțului este echivalentă cu un server de anunțuri numit ca răspuns la o solicitare de pagină din browserul utilizatorului. Asta este, și asta-i tot. Unii oameni cred că în mod eronat că afișările anunțurilor sunt anunțuri care au fost afișate unui utilizator (indiferent dacă îl observă sau nu), pe un site web sau pe alt mediu online. Acest fapt este incorect.
Din păcate, aceasta înseamnă, de asemenea, că statisticile privind afișările de anunțuri sunt adesea incorecte sau frauduloase. Până la 15% din timp, anunțurile difuzate sunt incorecte. Apoi, există afișări de anunțuri din traficul bot (un bot este un software automat care poate fi folosit pentru a stimula numerele de trafic sau SPAM), ceea ce înseamnă că niciun utilizator fizic nu a avut ocazia să vadă anunțul. Până la 60% din traficul publicitar provine de la acești bots. Și, în final, există o fraudă privind afișarea anunțurilor. În acest caz, utilizatorii lipsiți de scrupule ascund anunțurile în spatele altor anunțuri, ceea ce îi înșfăcă rețelele publicitare în anunțuri cu CPM mai mari pe site.
Acest lucru crește și numărul de afișări ale anunțurilor, costând mai mult agenții de publicitate. Poți despre asta într-un articol excelent al lui Reid Tatoris.
Cum CPM defalcă costul publicității pe site-ul dvs.
Deci, să presupunem că aveți un site web și doriți să îl utilizați pentru a difuza anunțuri și pentru a face bani luni după lună. Ei bine, va trebui să vă așezați și să vă dați seama ce fel de venit lunar vă veți simți confortabil. Dacă site-ul dvs. Web este nou și are un trafic relativ mic, nu veți câștiga mulți bani, astfel încât CPM-ul dvs. va fi foarte scăzut. Dacă site-ul dvs. web are un trafic mare, CPM va fi mai mare.
Există două tipuri diferite de rate CPM-fixe și variabile. Ratele fixe sunt mai ușor de utilizat, având în vedere că aveți o valoare definită împotriva afișărilor de anunțuri generate. CPM-urile variabile sunt cu mult mai dificil de utilizat, iar aceste rate diferă în funcție de subiectul site-ului dvs., de țara în care vă aflați, de agentul de publicitate și așa mai departe.
Să facem niște matematici rapide. Aveți un site web și este vorba despre 40.000 de vizitatori pe lună, cu un total de 120.000 de afișări pe lună pe pagină. Care este valoarea site-ului dvs.?
Ei bine, la un CPM de 5 USD (care este puțin peste media pentru anul 2017), ați calcula astfel:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = 600 $
Mai multe decât cele 12 și căutați un site web cu o valoare de 7.200 de dolari în venituri pe an pe an. Când luați în considerare numeroasele afișări de pagini pe care unele site-uri le folosesc în fiecare lună, puteți vedea cât de profitabil poate fi marketingul CPM pentru anumite site-uri. Într-adevăr, cei mai de succes contribuabili YouTube fac anual milioane de dolari dintr-o parte din veniturile pe care YouTube le colectează din paginile lor.
Cum și unde să obțineți traficul publicitar CPM
Dacă ați citit toate cele de mai sus și sunteți interesat să generați venituri din CPM prin intermediul site-ului dvs. web, următoarea întrebare logică este "de unde încep?"
Nu veți putea să abordați companiile și să le cereți să înceapă plasarea anunțurilor pe site-ul dvs. Există site-uri și întreprinderi construite în jurul traficului de servicii pentru site-uri ca dvs., și acestea sunt foarte ușor de a începe cu.
Unele dintre cele mai bune pentru a începe cu includ:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Creați conturi cu câteva dintre acestea și experimentați. Odată ce ați găsit un program care completează site-ul dvs. și aduce un venit bun, stick cu el.
Ce este bugetarea și previzionarea de jos în sus?
Metodele și procesele de prognozare și prognozare de jos în sus iau estimări la niveluri scăzute și le adaugă pentru a produce cifrele pentru agregatele mai mari.
Cum gen muzical este folosit pentru a clasifica muzica
Genul muzicii contează industriei. Iată de ce este important și cum poate afecta publicul dvs. și deciziile de luare a deciziilor.
De ce este folosit Acronimul NIMBY
Aflați despre acronimul NIMBY, care înseamnă "nu în curtea mea", și cum sensul este definit de către cetățeni și rezidenți.